zondag 27 juli 2014

Mixed media

Ik kijk er al een tijdje bewonderingswaardig naar... naar alle prachtige kunstwerken die mensen kunnen maken met krijt, verf en andere benodigdheden. Mijn lieve scrapvriendin Marieke Blokland voorop, omdat  ik haar werk zoooo mooi vind. Maar ook inspiratie genoeg op Pinterest en You Tube.



Ik ben van het scrappen, ik moet iets doen met foto's, iets moet bij mij ook altijd "nut" hebben en het verwerken van foto's is blijkbaar voor mijn eigen maatstaven nuttig genoeg ;) Ook vind ik dat ik absoluut niet kan tekenen...
Maar o wat werd ik iedere keer weer naar de art journal pagina's toegetrokken. En daarom ben ik ook maar voorzichtig begonnen met proberen. En al ben ik een beginner op dit gebied, ik pleit voor hetzelfde als ik ook tegen beginnende scrapsters zeg, gewoon proberen, elke keer leer je weer iets en wordt je volgende lay-out nog weer meer naar je zin. Scrap zoals je het zelf leuk vindt!



Dus ik mix met media, haal voorlopig eerst maar eens ideetjes uit de werken van anderen en wil het vooral zelf mooi vinden. Een ervaren mixed media artiest zou van alles anders doen misschien, maar he, ik maak gewoon meer pagina's en mijn volgende pagina wordt vast nog meer naar mijn zin ;)



En heeft het nut? Eigenlijk niet, want er komt geen foto aan te pas, maar voor mij wel goed en ach, eigenlijk heeft het ook wel weer nut hihi, want ik verwerk in mijn album al mijn lievelingsquotes en als mijn album vol is, heb ik iets moois voor op het toilet. En ben ik straks niet tevreden, dan heb ik iets moois voor in het haardvuur, hahaha ;)

Hierboven zag je foto's van de voorkant van mijn album, hieronder vind je mijn eerste pagina binnenin. Na 100 weggegooide dames tekenen met gezicht en ogen...... aaaaargggghhhh wat is dat moeilijk, pfffff....vond ik een voorbeeld van een dame met prachtig haar en zonder ogen. Na paar pogingen had ik zomaar een meisje waar ik wel heel trots op was. Na 20 armpogingen, 40 jurkjes en paar benen-pogingen ben ik toch wel heel erg tevreden. Gevalletje van de aanhouder wint zei ik pedagogisch tegen mijn meiden....  pffff... ;)




Lieve scrapgroetjes Frences

5 opmerkingen:

  1. Ik vind dit al heel erg mooi Frences!! Die voorkant vind ik prachtig! En ik ben ook geen AJ-er maar een scrapper met een beetje Mixed Media af en toe ;) En als ik iets mooi vind, maakt het me niet uit hoe het gemaakt is, als ik het maar mooi vind. En wat jij hebt gemaakt vind ik mooi:) Ga vooral zo door! Ben benieuwd naar je volgende creaties!
    Groetjes,Brenda
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik gewoon supermooi! Moet je vast en zeker verder doen!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem supermooi geworden! De voorkant, maar zeker ook de pagina met het meisje. Als je het zo ziet heb je nog een verborgen talent voor tekenen ook ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor een "1e" keer niet slecht, maar top. Moets vooral om je eerste quote lachen.....ik ben aan het boekselen geslagen, lijkt hierop alleen gebruik je de letters uit het boek meer. In het engels altered books. Misschien dat ik art journaling er ook bij pak want vind dit ook leuk. Heel herkenbaar dat iets nut moet hebben........veel tekenplezier, oefening baart kunst !

    BeantwoordenVerwijderen