zaterdag 12 juli 2014

Alle overige opdrachten voor creakampioenschap van Creabest

Het is me gelukt, tot het einde volgehouden, joehoe!
Dit zijn alle andere inzendingen voor het creakampioenschap. Wat was het pittig, in 31 dagen 25 opdrachten maken, maar vooral ook erg leuk en uitdagend. Elke dag weer benieuwd naar de inhoud van de volgende opdracht, maar nu kan ik in de zon liggen ;)

Dit zijn alle overige opdrachten:

Opdracht 14; gebruik spetters


Opdracht 15: gebruik een fiets


Opdracht 16; gebruik minimaal 8 letters


Opdracht 17: gebruik whitewash


Opdracht 18: gebruik parels


Opdracht 19: gebruik krijt


Opdracht 20: gebruik minimaal 6 cirkels


Opdracht 21: gebruik pasta


Opdracht 22: gebruik roze


Opdracht 23: gebruik iets van metaal


Opdracht 24: Gebruik een potlood


Opdracht 25 was de finale opdracht, gebruik minimaal 2 van de vorige opdrachten en het thema is zomer.

Ik heb meerdere opdrachten gecombineerd, zoek en gij zult vinden ;)


Lieve scrapgroetjes Frences

5 opmerkingen:

  1. Super mooi gemaakt Frences, hier mag je heel erg trots op zijn. En geniet nu maar van je welverdiende rust!!
    Fijne zomer toegewenst.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, de variatie in jouw stijlen. Ik vind het een feestje om naar te kijken. Project 16 en 19 zijn mijn favorieten! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave LO zeg, allemaal schitterend, heel mooi gemaakt, mag je trots op zijn dat het je
    gelukt is zoveel te maken in die tijd ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie LO's heb je gemaakt Frences, een feestje om naar te kijken. Dit zal zeker een uitdaging zijn geweest, ik was er te laat achter, en het is echt werken denk ik om het af te krijgen. Maar super gedaan. Fijne vakantie gewenst, geniet er van. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt super!!Heel mooi allemaal!! En heel knap dat je het volgehouden hebt! Nu lekker genieten van je rust :)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen