zaterdag 21 juni 2014

Creabest Creakampioenschap, opdracht 8: krijtbord

Opdracht 8 was aan het drogen ;) toen ik opdracht 7 aan het afmaken was. Normaal plaats ik geen twee berichten op 1 dag, maar het drogen ging vrij snel, dus net ook opdracht 8 afgemaakt. Heb al tijden zo'n klembord in huis liggen en toen kreeg ik deze opdracht; gebruik krijtbord.
Wist niet of het ook zou werken als je dat op een houten klembord zou verven, maar als het op onze wc-deur succesvol ging, zou het hier toch ook moeten werken. Ben als een kind zo blij, want het werkt perfect :)
Zo heb ik eindelijk een leuk bord waar iedereen de boodschappen op kan schrijven of iets anders dat de ander moet weten. Hij hangt naast de ingang naar de keuken, ideaal plekje dacht ik zo.


Ik heb grijze schoolbordverf van de Karwei gebruikt, geen zwarte dus, maar donkergrijs.


Heb ook getest of het er makkelijk weer af wil, het krijt, en geen probleem.
En ook aan het krijtje is gedacht, dat heb ik met mooi draad aan het klembord bevestigd.



Lieve scrapgroetjes Frences

5 opmerkingen:

  1. Jij gaat als een trein! Wat is dit geweldig mooi zeg! Echt supermooi en ook superhandig natuurlijk!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh what a great chuck board, love the pretty lace you used!!! What a clever idea!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je goed bezig geweest Frences, super mooi gemaakt!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen