zaterdag 21 juni 2014

Creabest Creakampioenschap, opdracht 7; goud

Goud wordt steeds meer een kleur/materiaal dat ik mee begin te waarderen. Daar waar ik het eerder al bijna geen gouden trouwring wilde omdat ik goud niet zo leuk vond, nu merk ik dat ik steeds meer sieraden met goudkleur heb, kopjes met gouden randjes mooi vind en ook bij het scrappen gebruik ik het steeds meer.
Vooral gecombineerd met roze, ja, daar kan ik erg blij van worden.

Gebruik iets van goud of zilver was de opdracht van Creabest en dit is mijn resultaat:





Lieve scrapgroetjes Frences

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie LO en ook zulke schattige foto's! Papiertjes vind ik ook super en leuk al die laagjes met kantjes en papier:)
    Succes met de rest van het CreaKampioenschap!
    Fijn weekend,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je layouts zijn heel leuk Frences. En wat goed dat je het volhoudt!

    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen