zaterdag 14 juni 2014

Creabest Creakampioenschap, opdracht 1 t/m 3

Wil al jaren eens mee doen aan de Scrapkampioenschap van Creabest, die dit jaar omgedoopt is tot CreaKampioenschap. Telkens lukte het vanwege andere deadlines niet, maar dit jaar ga ik er voor. Op de site van Creabest vind je een omschrijving van wat het inhoudt.

Ik heb de eerste drie opdrachten af. Wil natuurlijk wel graag een beetje bijblijven, want dat wordt een grote uitdaging. Maar wat is het leuk om elke dag uit te kijken naar een nieuwe opdracht.

Mini album "Poezen"
Opdracht 1; gebruik minimaal 6 bloemetjes

Voor mijn nichtje maakte ik dit mini-album met foto's van hun poezebeesten.

 






Daphne - 9 jaar
Opdracht 2: Gebruik oranje



Week 13 in maart
Opdracht 3: gebruik hout (of papier met houtstructuur)

In dit geval zijn de hartjes van hout en ook de knoop linksbovenin en onderin het houten labeltje uit de Eline's Huis serie die ik nog had liggen. Kwam ook mooi uit deze opdracht, want in mijn #erzitietsgoedsinelkedag-album zit meer hout verwerkt, dus ben ik hier mee aan de slag gegaan.



Ik hoop dat ik het vol houdt, maar ben nog vol goede moed, want wat vind ik het leuk om te doen!

Lieve scrapgroetjes Frences

1 opmerking:

  1. Wat prachtig allemaal!! Heel veel succes met het Crea-kampioenschap!! Erg leuk dat je verschillende dingen mag maken dit jaar en niet alleen aan LO's gebonden bent. Nogmaals veel succes en natuurlijk heel veel plezier:)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen