vrijdag 23 mei 2014

Moestuinieren op A4 & meer

Op a4 formaat scrappen is me de vorige keer goed bevallen, dus onlangs nog 3 lay-outs gemaakt op dit formaat. Met een nieuw papierblok van de Action gemaakt, helemaal Frences is het :)

Moestuin

Eerder heb ik jarenlang een moestuin gehad, geweldig vond ik het toen, maar met kleine kinderen, een baan etc. kon ik het toen niet meer combineren. Maar nu heb ik weer wat meer tijd hiervoor. Vorig jaar begonnen met een kruidentuin en beetje sla, dit jaar al weer meer groenten en ook onze kas is weer volop in gebruik. Genieten vind ik het. Dat moest natuurlijk vastgelegd worden op foto.




Cindy

Hier is Cindy twee weken oud en 1 van mijn lievelingsfoto's van haar. En nee, de kleur is niet afwijkend van de foto, ze was echt zo donker. Nu nog is zij de eerste die kleurt bij de eerste zonnestralen.


Lieve scrapgroetjes Frences

1 opmerking:

  1. Ik vind ze stuk voor stuk supermooi geworden! Wat leuk dat je weer een moestuin hebt! Lekker van genieten (en smullen straks ;) )
    Groetjes en fijn weekend,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen