zaterdag 19 april 2014

Scrappen op A4

Al een tijdje lijkt het me leuk om op een ander formaat te scrappen. Daarom eens een lay-out gemaakt op a4 formaat, zo ben ik ooit begonnen.

Erg leuk om te doen, al is de indeling wel erg anders dan vierkant, maar juist daarom wel weer een leuke uitdaging.

Ik ga een A4 map maken met daarin al mijn favoriete foto's. Als de meiden dan oooooooit eens uit huis gaan, heb ik deze foto's tenminste ook nog zelf leuk gescrapt bijelkaar :)


Lieve scrapgroetjes Frences

3 opmerkingen:

  1. Hallo Frences,

    Ik scrap voor mijn kleinkinderen alles op A4 fotobladen en gaat prima!
    Leuk om ook weer eens andere ideeën te zien
    Gt. Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf lootje!! Ik scrap eigenlijk altijd op 30x30, waarom niet op A4, geen idee eigenlijk ;) Misschien toch ook maar eens proberen:)
    Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen