vrijdag 18 april 2014

Kaartdoosjes

Onlangs ontdekt en gelijk een paar gemaakt, zo leuk om te maken. Het is een doosje (zonder bodem weliswaar), maar je kunt hem zo inklappen en dan als kaart versturen.

Dit is een met het prachtige papier en stempels van Eline's Zomerhuis.






Voor de activiteitenmiddag van school, waar ik soms ook een activiteit mag verzorgen, leek me dit ook goed te doen.

Deze twee voorbeelden had ik voor de kinderen gemaakt:



En ik maakte deze nog met een oudere lijn van Eline, die baby's blijven toch wel erg schattig.


Erg leuk om te doen en te maken, ik denk dat er nog wel meer zullen volgen. Lange tijd vooral gescrapt, maar heb ook nog twee mannenkaarten zitten maken laatst, dus die zal ik ook nog even op de foto zetten en showen.

Tot snel weer!

Lieve scrapgroetjes Frences

1 opmerking:

  1. Ik ben het met je eens een groot resultaat en erg mooi om te maken, met stukjes mica kun je ze verhoogd op plakken, ook erg leuk. Deze serie is heel mooi geworden Frences. Fijne paasdagen, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen