vrijdag 28 februari 2014

Met papa doeken

Misschien snap je de titel gelijk, dan ben je waarschijnlijk Gronings ;) Want doeken is het Groningse woord voor knuffelen. Deze lay-out is gelift van een voorbeeld dat ik gisteren tegenkwam op Pinterest. Vanmiddag lekker tijd voor mezelf gehad en net deze lay-out zitten maken.

De achtergrond heb ik zelf gemaakt. Heb met de Silhouette een vorm uitgesneden van een gedeelte van zo'n chevronbaan, aangezien ik geen 30,5 silhouette heb, maar de A4 variant.
Heb het patroon zo gemaakt dat ik het naast elkaar zo verder kan gebruiken tijdens het sjabloneren. Ben heel blij met het resultaat, hier komt vast binnenkort een rechterhelft bij.


Lieve scrapgroetjes Frences

5 opmerkingen:

  1. Schitterende LO, heel mooi en vrolijk ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi geworden Frences, de achtergrond lijkt wel beton, lekker stoer! En wat is de Silhouette toch ideaal hè! Ik moet hem ook eigenlijk meer gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou je chevron is goed gelukt, niet zo strak geprint maar juist een beetje stoer met dat rafelige randje. Een mooie lo !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker doekn met papa
    leuk onderwerp
    groetjes oet musselknoal

    BeantwoordenVerwijderen