donderdag 27 februari 2014

Lay-out rechts van spread "wow"

Deze lay-out hoort bij een andere lay-out waar ik beschreef hoe fijn het was dat ik eindelijk weer op het strand kon lopen. Helaas heb ik inmiddels een fikse ontsteking in mijn heup zitten die maar niet weg gaat, maar de orthopeed heeft me doorverwezen naar een arts die daar misschien nog weer iets aan kan doen, dus ik blijf hoopvol gestemd. Want dat strandbezoek was écht niet eenmalig heb ik toen besloten, dus dan weet je dat even beste heup ;)


Lieve scrapgroetjes Frences

5 opmerkingen:

  1. Dit ziet er heel mooi uit. Mooi kleur gebruik. Groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze gaaf! Heel erg leuk met al die tapejes! Super gedaan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kleuren en opbouw! Succes met je lichamelijke ongemakken, hopelijk is er iets aan de ontsteking te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke layout!
    En sterkte met je heup

    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige LO!! Echt superrrmooi, een hoog "WOW"gehalte!
    Beterschap met je heup, lijkt me lastig en pijnlijk!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen