vrijdag 24 januari 2014

Pagina 3 #erzitietsgoeds..., lay-out en kaartje

Weer heerlijk zitten scrappen met vriendinnen gisteravond en deze lay-out gemaakt. Zo ver als ik kan nagaan is dit de eerste foto waar Daphne en Pumba samen op staan. Zoals jullie wellicht weten, leeft onze poes Pumba helaas al 2 jaar niet meer, dus deze lay-out en foto zijn ons erg dierbaar. Heb nog een paar foto's liggen die op een andere lay-out komen.



En afgelopen weekend nog deze pagina gemaakt voor in mijn album #erzitietsgoedsinelkedag

Vanwege privéredenen de tekst en twee dames wat vager gemaakt... dus mocht je denken, wat schrijft ze onduidelijk ;)


Dit kaartje had ik ook nog niet laten zien zag ik.


Ben intussen weer verder gegaan met mijn album, dus binnenkort weer meer :)

Lieve scrapgroetjes Frences

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tekst voor dit jaarboek ! Heel veel plezier met het maken en ik hoop dat je veel positieve momenten krijgt dit jaar. Gaat het nog steeds goed met je heup na de operatie, pijn vrij ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief dat je vraagt! Ben maanden pijnvrij geweest, maar helaas laatste 7 weken steeds weer last. Ene dag gaat beter dan de andere. Toch binnenkort maar weer een orthopeed naar laten kijken...

      Verwijderen
  2. mooie creaties
    id gelijk heb je dat je iets vervaagt

    BeantwoordenVerwijderen