zondag 19 januari 2014

#erzitietsgoedsinelkedag

Lang geleden dat ik iets op mijn blog plaatste. Wat minder gescrapt dan anders. 2013 was namelijk niet helemaal mijn jaar. Pijn aan mijn heup, een operatie, relaties die niet goed of zelfs stuk liepen van mensen die dichtbij ons staan. Er ging hier qua tuinhuis en veranda ook van alles stuk met de storm, maar ook veel andere apparaten gaven de moed op in 2013. Meestal ben ik erg positief ingesteld, maar dat was op sommige dagen in 2013 wel erg moeilijk.


Ik kwam een mooie spreuk tegen op Pinterest aan het eind van 2013.



Elke dag heeft iets moois of goeds in zich en ik ga dat een jaar lang elke dag vastleggen wat dat moois/goeds dan is! En ik wil het niet alleen bij Instagram laten om dat elke dag vast te leggen, maar ik ga al die foto's ook scrappen in een Project Life album en hoezen. Ik heb allemaal leuke restjes papier verzameld en deze foute kleurencombinatie bedacht; zwart, felroze, wit, hout, kraft, aquablauw en goud.




En nu op naar een heerlijk 2014. Niet alleen het jaar dat ik 40 word (in de zomer), maar ook een jaar waarin ik hopelijk weer zie dat met positief denken elke dag een mooie kan zijn!

Dit zijn de eerste foto's van januari.


Lieve scrapgroetjes Frences

4 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat dit een liefdevoller mag worden dan vorig jaar. De spreuk is helemaal waar.
    Mooi, maar soms zoeken. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend...hopelijk wordt 2014 mooier! Superleuk idee en al een prachtig begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie tekst. Ik ben dit jaar ook begonnen met Project life, alleen die kaartjes die je er voor kunt kopen vind ik al super...de fotos van week 1,2 en drie liggen klaar nu de rest nog hihi..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk voornemen voor dit jaar, en het ziet er al heel gezellig uit allemaal,
    en laat 2013 in dit geval maar lekker achter je, wat een hoop gebeurd zeg...

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen