vrijdag 18 oktober 2013

Kerstsfeer tijdens herfstvakantie

Nu voor mij de herfstvakantie begonnen is, ben ik lekker aan de knutsel gegaan voor niet alleen mijn eigen kerstboom straks. Ook voor de Die zijn leuk en handgemaakt markt waar ik zondag 3 november met een kraam sta. Samen met mijn moeder (stad Groningen, locatie Vismarkt) ben ik volop leuke decoraties aan het maken en zit ik soms al lekker in een kerstsfeer ;)

Hieronder een impressie van een aantal kerstige items die ik gemaakt heb.






Vorig jaar ook eens verkocht op een andere kerstmarkt. Nu met nieuwe stempels van Eline Pellinkhof.





Benieuwd naar meerdere decoraties en items die ik meeneem naar de Die zijn leuk markt?
Ik heb hier een speciale Pinterestpagina voor aangemaakt: http://www.pinterest.com/frences. Hier vind je ook een aantal decoraties die mijn moeder gemaakt heeft. Deze pagina vullen we de komende weken steeds weer aan met nieuwe foto's.


Lieve scrapgroetjes Frences

5 opmerkingen:

  1. Net even op pinterest gekeken wat een leuke dingen gaat vast goed verkopen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Frences! Ook je creaties op Pinterest!! Súper! #inspiratie ;) Is die markt buiten? Liefs uut Grunn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Paulien, dank je! Die markt is inderdaad buiten, op de Vismarkt.

      Verwijderen
  3. Oh, wat een heerlijke sfeer. Ik ben jullie bord direct gaan volgen, prachtig en zo romantisch!
    Jammer dat Groningen niet om de hoek is... Veel plezier met alle voorbereidingen!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi allemaal gemaakt Frances, dat gaat zeker weer een mooie kraam worden, Groningen ligt voor mij aan de andere kant van Nederland, ik ga je Pinterest pagina bekijken en volgen en zo joeg ik niets te missen. Veel plezier met de voorbereidingen. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen