zondag 20 oktober 2013

Juultjes Place (even pronken met andermans veren)

Even reclame maken voor mijn moeder hoor. Ik weet zeker dat ik het creatieve van haar heb. Alleen heb ik het gen gebruikt voor papier, mijn moeder kan ontzettend goed naaien. Kan ik soms zoooo jaloers op zijn, maar ik weet dat ik snel ruzie krijg met stof, zij niet. Daarom houd ik het maar bij papier hihi. Maar kijk eens wat voor moois ze gemaakt heeft voor de Die zijn leuk! markt in Groningen. Ze heeft nog veel meer mee, maar deze wilde ik in elk geval even met jullie delen.

Mijn moeder Hillie heeft ook eigen logo en naam: Juultjes Place




Prachtige hartjes


En wat vind je van deze slinger?






Op deze krans ben ik helemaal verliefd.


En met kleine merry christmas strikjes.

 

 Schattige potjes


Ook heeft ze een aantal prachtige tassen gemaakt.





En ook leuke hangers voor in de kerstboom.


Je krijgt ze als een leuk cadeautje ingepakt mee als je een koopt.


Dit moest ik even delen hoor, ze heeft geen eigen website, dus pronk ik graag even met haar veren. Toch beetje gevalletje kuiken die trots is op moeder's creatieve pronkstukjes.

Lieve scrapgroetjes Frences of kan ik beter afsluiten met lieve groetjes Juultjes Place ;)

4 opmerkingen:

  1. Nou, die moeder van jou, geweldig wat ze allemaal maakt. Ja, die krans is erg leuk, maar ik ben vooral verliefd op de tweede tas, prachtig gewoon!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, ik snap wel dat je haar even in de spotlights wil zetten. Echt hele leuke en mooie dingen maakt ze, dat verkoopt vast ontzettend goed. De hartjes-krans is ook mijn favoriet van deze spullen, maar eigenlijk is het allemaal leuk voor in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke gezellige winter en kerst gaat dat worden,hoe komen jullie aan die leuke klosjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die klosjes heb ik eens op een scrapbeurs gekocht, weet niet meer bij wie.

      Verwijderen