zondag 29 september 2013

Impressie herfstfair

Even een kleine impressie van vandaag. Ik heb jullie immers ook continu lastig gevallen met deze fair ;)
Onwijs leuke dag gehad. Mooie locatie, droog weer en helaas wel veel wind. Maar gelukkig hadden wij een prachtig plekje.


Dit was de locatie


Mijn moeder en ik achter onze kraam






En wat was het leuk om enkele bloglezers te ontmoeten! Dames, ik ken jullie namen niet, maar vond het zo leuk dat jullie even noemden dat jullie via mijn blog van deze fair hadden gehoord en langs kwamen, heel erg bedankt! Leuk, leuk, leuk!!

Lieve scrapgroetjes Frences

3 opmerkingen:

  1. Ook ik was1 van die dames....het was heel leuk om jou en je geweldige spulletjes eens live te zien...jullie hadden een heel mooi plekje...
    Wat maak jij prachtige spulletje, zo verzorgd en netjes.....GEWELDIG...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo wat zag dat er gezellig en romantisch uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit Francis, Helaas kon ik niet komen maar ga dat hopelijk in Groningen goed maken.
    Groetjes , Agnes

    BeantwoordenVerwijderen