woensdag 25 september 2013

Herfstfair zondag 29 september bij Museum Stoomgemaal in Winschoten

Aanstaande zondag is het dan zo ver, mijn moeder en ik hebben reuzezin in de herfstfair. Ik heb voor diegenen die ook zin hebben om daar naar toe te gaan, even alle gegevens op een rijtje gezet.

Waar is het?

Museum Stoomgemaal Winschoten
Oostereinde 4, 9672 TC, Winschoten


 Foto van website Museum Stoomgemaal

Hoe laat begint het?


De fair is geopend van 11.00 - 17.00 uur

 Foto van website Museum Stoomgemaal

Toegang is gratis trouwens en je kunt niet alleen veel kraampjes vinden, maar je kunt het stoomgemaal ook van dichtbij bekijken.

Kijk voor meer informatie over het stoomgemaal ook eens op de site van het museum:
www.stoomgemaalwinschoten.nl/

Wat verkopen we?


Mijn moeder heeft prachtige homedecoraties van stof gemaakt, o.a. prachtige kussens, mooie tassen, romantische brocante harten van stof, leuke windlichten en nog veel meer.

Hieronder zie je twee producten van haar:




Prachtig toch?!

Wat ik gemaakt heb, heb je de laatste paar berichten wel kunnen zien. Voor de herfstfair nog wat laatste projecten afgemaakt. Onder andere deze grote labels en ook nog een 3d lijst met een wat modernere scrap, met lekkere neon kleuren en veel wit met een vleugje grijs.




Lieve scrapgroetjes Frences

2 opmerkingen: