zondag 15 september 2013

Herfstfair komt dichterbij

Over twee weken is de herfstfair (29 september, stoomgemaal tussen Winschoten en Beerta) en ik ben nog steeds heerlijk aan de freubel voor deze markt.

Dit is wat ik onlangs gemaakt heb.

Een lijstje a la mijn bijdrage die ik eens gemaakt heb voor het boek Eline's Huis. Hier kan nog een foto aan toegevoegd worden.


Een doosje versierd in Tilda stijl, met stempels van Eline Pellinkhof, prachtige combinatie. Leuk om weg te geven of als je een high tea gaat geven, want...


Want binnenin zitten bijpassende onderzetters, waxinelichtjes en roerstaafjes.
 

Ook maakte ik nog deze lijsten:



Als laatste laat ik vandaag deze "versiersels" zien. Deze zijn te gebruiken als versiersels op cadeautjes, kaartjes, labels of aan een bos bloemen. In diverse stijlen.



Ook voor op kraamcadeautjes


Heb ook nog leuke herfstlichtjes gemaakt, maar die laat ik een andere keer zien.

Lieve scrapgroetjes Frences

7 opmerkingen:

  1. Mooie spullen heb je gemaakt! Dat loopt vast als een trein. Je kleine versiersels zijn een geweldige vondst! Erg leuke toevoegingen op - ja... op wat niet. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je weer lekker bezig geweest ! Helaas is even de herfstfair bezoeken te ver.Veel plezier met de laatste frobels maken........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie spulletjes heb je gemaakt. Ik weet dat het ook in combinatie met de spulletjes van jouw moeder, het een groot succes wordt. Heel veel plezier en goeie zaken.

    Knuffel, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woww wat ziet dit er allemaal weer geweldig uit,
    echt schitterend, je bent lekker bezig geweest,
    leuk idee van die kleine embellishments ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je druk geweest. Ik vind alles weer prachtig wat je gemaakt hebt.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kan niet anders dan dat jouw creaties als warme broodjes zullen worden verkocht. Alles is zo verzorgd! Mooi, succes

    BeantwoordenVerwijderen