zondag 18 augustus 2013

Aan de slag geweest voor een herfstfair en een hippe markt

Museum Stoomgemaal Winschoten houdt zondag 29 september voor de tweede maal een herfstfair. Hier ga ik ook staan met een kraam, samen met mijn moeder. We zijn allebeide al druk aan de slag, want we gaan niet alleen naar deze fair, maar staan in november ook nog op de Diezijn leuk! hip en handgemaakt markt in november in Groningen.

En wat heb ik een lol in het freubelen. Je huis gaat zo vol hangen als je graag knutselt, dus iets maken voor een fair is dan een mooie uitkomst: ik kan lekker scrappen en hopelijk straks iemand anders er blij mee maken.

Ik ben vooral erg blij met mijn lijsten die ik onlangs maakte, ze zijn precies zo geworden als ik in mijn hoofd had en heb er nu eerst vier gemaakt. En je kunt er zelf naar hartenlust foto's aan hangen of een speciale kaart, zoals een geboortekaart of trouwkaart.

Dit is de "grijze" lijst


En dezelfde lijst waar twee foto's aan toegevoegd zijn :)


Detail van het bovenste lijntje




De andere lijsten:




En ik heb nog twee passe partouts voorzien van mooi scrappapier en wat kant enzo. Vooral dat enzo erop plakken, is toch altijd weer heerlijk om te doen, je ziet de lijst dan aangekleed worden.




Kwam nog een mooi flesje tegen dat ook onder handen is genomen en er nu romantisch bij staat :)


Deze lijstjes aan een kledinghanger had ik eens eerder gemaakt in grijstinten, nu in vrolijke kleuren.


Van Tilda papier en vlaggetjes van mdf maakte ik deze banner. Hij staat zo mooi in mijn kamer dat ik nog twijfel of ik hem wel verkopen wil ;)




Ik heb dus niet stil gezeten en ben met nog wat projectjes bezig, maar dat weer een volgende keer. Vakantie is voorbij en het voor mij heerlijke hersftscrapweer komt er aan, daar kan ik altijd zo van genieten. Gure wind, regen tegen de ramen, ik houd er van. Maar eerst hoop ik nog wel van wat zon te genieten komende weken, daarna mag het scrapweer wel komen.

Lieve scrapgroetjes Frences
oomgemaal Winschoten houdt zondag 29 september voor de tweede maal een herfstfair. Er is nog plaats voor een aantal standhouders.
De fair is van 11.00 tot 17.00 uur. Er is een divers aanbod van kramen, van brocante, streekproducten en lifestyle artikelen, tot sieraden, kleding, modelauto’s en -vaartuigen, technische boeken en gereedschap.
- See more at: http://www.pekelderstreekblad.nl/nieuws/21752/standhouders-gevraagd-voor-herfstfair-bij-stoomgemaal-winschoten/#sthash.L1k7Waq1.dpuf
Museum Stoomgemaal Winschoten houdt zondag 29 september voor de tweede maal een herfstfair. Er is nog plaats voor een aantal standhouders.
De fair is van 11.00 tot 17.00 uur. Er is een divers aanbod van kramen, van brocante, streekproducten en lifestyle artikelen, tot sieraden, kleding, modelauto’s en -vaartuigen, technische boeken en gereedschap.
- See more at: http://www.pekelderstreekblad.nl/nieuws/21752/standhouders-gevraagd-voor-herfstfair-bij-stoomgemaal-winschoten/#sthash.L1k7Waq1.dpuf
Museum Stoomgemaal Winschoten houdt zondag 29 september voor de tweede maal een herfstfair. Er is nog plaats voor een aantal standhouders.
De fair is van 11.00 tot 17.00 uur. Er is een divers aanbod van kramen, van brocante, streekproducten en lifestyle artikelen, tot sieraden, kleding, modelauto’s en -vaartuigen, technische boeken en gereedschap.
- See more at: http://www.pekelderstreekblad.nl/nieuws/21752/standhouders-gevraagd-voor-herfstfair-bij-stoomgemaal-winschoten/#sthash.L1k7Waq1.dpuf

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lijstjes heb je gemaakt!
    Ik hou er ook van dat lekkere herfst weer lekker knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leuke spulletjes allemaal, Frences! Ik vind de grote lijsten bijzonder leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig leuk die lijstje, ik kan best geloven dat je daar heerlijk van kan genieten van zoiets te maken, ook erg leuk straks in november als je weer op een verkoop markt staat in kerstsferen, voor nu heel veel succes nog met al die mooie dingen bedenken en maken en daarna lekker verkopen! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke spulletjes heb je gemaakt,
    het ziet er allemaal super uit, zo mooi, dat zal
    vast wel goed komen met jullie op die markt ☺

    Gezellige avond, liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke en gezellige spulletjes heb je gemaakt...dat zal leuk staan op de markt!!
    En ja ik hou ook heel erg van de herfst..heerlijk maar inderdaad eerst nog maar even de laatste nodige zon vitamientjes opdoen.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat ziet er prachtig uit allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen