maandag 22 april 2013

Wacht niet op een goede dag...

... maar maak er een!

Een spreuk waar ik vaak aan denk momenteel. Ik zie dat mijn laatste blogpost al even geleden is en intussen zit ik letterlijk wel veel stil, maar heb figuurlijk niet veel stil gezeten. Een scrapweekend, een boek-launch-lunch van Eline's Buitenhuis, een workshop gegeven (had ik al zolang niet meer gedaan) en vooral heel veel gewerkt. Superdrukke tijd op mijn werk gehad.
Tussendoor bezoekjes aan de orthopeed gebracht in Emmen en aan de orthopeed in Zwolle. En eindelijk gaat er iets gebeuren, ze gaan me opereren. Een herstellende kijkoperatie waar ik hopelijk weer snel van herstel ;) Er zit iets in de weg in mijn linkerheup en dat moet eruit. Ik ben erg benieuwd of ik daarna eindelijk weer pijnloos kan bukken, stofzuigen, de hond wat verder uitlaten, traplopen of gewoon pijnloos zitten.

Gelukkig ook pijnloze dagen genoeg nog, dus daar geniet ik dan extra van. En als het een dag niet gaat, blijven lachen en de dag gewoon op een andere manier goed maken. Lekker op de bank met filmpje, tijdschrift lezen, ik maak er maar wat van :)

Daarom ook niet zo heel veel gescrapt als anders, maar tijdens het scrapweekend wel veel lay-outs gemaakt (die show ik binnenkort hoor) en laatst nog heerlijk een dag zitten freubelen met de nieuwste spulletjes van Eline's Buitenhuis.

En dat ga ik hier even showen natuurlijk. Wat weer een prachtige materialen en wat is het boek mooi geworden. Raar om er dit keer niet in te staan, maar hé dat was mijn eigen keuze Frennie, weet je nog?

:)

Maar wat is het weer mooi, had ik dat al gezegd?

;)

Een kaartje gemaakt om Eline te bedanken voor de fijne middag.


Detail van het kastje


En ik maakte nog twee eenvoudige labels voor aan een cadeautje.

Een met washi-tape, papier, lint en een creatable


Deze hieronder had ik gemaakt voor aan het cadeautje voor mijn vader.

Gemaakt met papier, stempels, washi-tape en koord.



Binnenkort zal ik de lay-outs van het scrapweekend showen hoor, zal niet zo lang meer wachten om te posten :)

Lieve scrapgroetjes Frences

Geen opmerkingen:

Een reactie posten