vrijdag 25 januari 2013

Liefde voor watervallen

Al is er maar 30 cm verval, dan ben ik al blij, kletterend water in de natuur: ik ben er dol op. Kijk op vakanties ook altijd of er in de buurt een waterval is. In Duitsland was ik dan ook blij verrast dat de watervallen van Coo ook echte watervallen waren, meters verval en veel water, ik kan daar dan wel uren staan, prachtig!

Wilde ook al tijdje scrappen met een "luchtpost" envelop die ik al jaren in huis heb. Tijdens de online crop op het forum, kregen we een lay-out te liften waarbij ik dit alles prima kon combineren. Heb heerlijk zitten scrappen en dit is het resultaat geworden:



Hier kun je mooi alle "gestapelde" laagjes zien:


Lieve scrapgroetjes Frences

6 opmerkingen:

  1. ik hou er ook van, watervallen, ze hebben iets mysterieus vind ik...
    mooie LO leuk die enveloppe. Die zie idd niet meer he

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige LO!!! En die luchtpostenveloppen zijn onderhand collector's items geworden. Vind het prachtig staan op je LO samen met het (washi?)tape en de papiertjes. Dat leuke twine maakt het helemaal af :) Groetjes en fijn weekend,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik kan wel zien dat je lekker bent bezig geweest. Je LO is prachtig! Ik hou wel van deze rood-wit-blauw-stijl!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe Lo zeg!
    Ben er ook geweest, vorig jaar, mooi he!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! Leuke opzet en alle laagjes zijn mooi gedaan. Leuk gespeeld met de kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wederom een prachtige LO. Hoe heb je "liefde voor watervallen"gemaakt, het likt wel een stempel klopt dit ?

    BeantwoordenVerwijderen