zaterdag 24 november 2012

Uitdaging kruissteekpatroon

Op het scrapbookforum hebben we momenteel een leuk onderdeel; elkaar uitdagen met een leuke opdracht. Femke bedacht voor mij een uitdaging met een kruissteekpatroon die ze vond op mijn Pinterest-pagina. Ik moest "iets" met kruissteekjes doen. Als ex-borduurster ;) voor mij een leuke opdracht.

Ik heb dit ervan gemaakt:



Heb het patroon wat voor mij als uitdaging gegeven was, uitgeprint op canvas en kleuren DMC gezocht die er het dichtst bij lagen en enkele kruissteekjes op dit printje gemaakt. Ook heb ik op diverse plekken in de lay-out een kruissteekje gezet. Ben zelf erg blij met het resultaat. Voor herhaling vatbaar lijkt me :)




Lieve scrapgroetjes Frences

7 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie layout!! Helemaal gaaf dat je nog een paar steekjes hebt geborduurd op het patroon! Als ik deze foto zo zie, krijg ik spontaan alweer heimwee naar de zomer, met dit donkere weer van vandaag. Hé goed weekend verder!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Ik borduur ook graag, dus bedankt voor de inspiratie! Je lay-out is prachtig!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. it´s amazing. i like the colors very much.
    greetings samsch

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee zeg, en prachtig gedaan,
    zeker voor herhaling vatbaar.

    Een fijn en gezellig weekend, Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha,scheelt een hoop kruisjes borduren zoals je het gedaan hebt.Leuk,origineel idee !Echt Frences met al dat roze.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er echt heel tof uit zo!
    Leuk hoor die steekjes zo her en der :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen