donderdag 29 november 2012

Overdekte KERSTMARKT op 14 en 15 december in Martenshoek / Hoogezand

Ik heb het er al eerder over gehad, maar over twee weken is het al zover en mijn moeder en ik hebben er heel veel zin in!! We zijn nog allemaal mooie kerstdecoraties aan het maken die we dan meenemen.




Hieronder vind je zo nog alle gegevens op een rijtje. Voor wie in de buurt van Martenshoek / Hoogezand woont of daar naar toe wil reizen ;), staan mijn moeder en ik samen met een kraam in een winkelpand (dat normaal leeg staat), twee dagen mooie kerst- en andere homedecoraties te verkopen en ook verkoop ik "losse" decoraties waar je zelf mee aan de slag kan, zoals kant, kerstbelletjes etc.

Wij staan daar natuurlijk niet alleen, want er staan veel meer kramen in dit pand en ook mijn vader komt mijn moeder en mij gezellig helpen. 

Wanneer het is?
vrijdag 14 en zaterdag 15 december
Openingstijden:
vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur en
zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur
Waar het is:
Martenshoek / Hoogezand:
Het winkelpand bevindt zich aan de Sluiskade en zit tussen Henk (ten Hoor) en de fietsenzaak Bisschoff in.



Adres: Sluiskade 39a, Hoogezand


Zal nog even wat laten zien wat ik nog meer mee ga nemen en voor diegenen die niet komen, wellicht leuk ter inspiratie :)

Tot de 14e of 15e misschien!!


Bundeltjes kleine kaarsjes in kerstsfeer, maar ook nadien prima in het interieur te gebruiken.



Allerlei soorten labels, o.a. grijs-witte, maar ook met de kleuren rood en groen.


En ook deze lichtjes voorzien met waxinelichtjehouders. Ook verkoop ik de zakjes los, zodat je hem thuis zelf verder kan afmaken.


Mijn moeder neemt prachtige stoffen en geborduurde decoraties mee, zoals kussens, kerstboompjes van linnen stof, hartjes, geurkussentjes, veel handgemaakte kerstdecoratie, zoals bijvoorbeeld deze:


Wij hebben er zin in!
Misschien tot ziens op de 14e of 15e december?!

Lieve kerstige scrapgroetjes Frences 
en ook de groetjes van mijn moeder, Hillie van Juultjesplace :)

10 opmerkingen:

  1. wat een prachtige creaties.
    Veel plezier op de kerstmarkt.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een prachtige spulletjes. Die belletjes (smelt). Het borduurwerkje vind ik ook heel erg leuk. Hebben jullie daar een patroontje van?

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het voor mij te ver weg is ! Heel veel plezier en dat er maar veel kopers mogen komen (kijkers zijn er vaak genoeg...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat het voor mij te ver weg is ! Heel veel plezier en dat er maar veel kopers mogen komen (kijkers zijn er vaak genoeg...)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Frences, leuk om te zien wat je kunt doen met Eline's stempels. Laatst gekocht maar een beetje vastgelopen. Dank je voor alle inspiratie! Veel plezier tijdens de kerstmarkt, mocht ik tijd overhebben.....
    Groetjes, Anne=Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er allemaal erg sfeervol en gezellig uit,
    zal vast hele gezellige dagen worden, alvast veel
    plezier gewenst.

    Fijne avond, grtjss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Fijn dat je aan je moeder wilt vragen of zij het borduurpatroontje heeft. Zou graag iets voor mama willen maken.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh ik vind die zakjes zo gaaf! Hie heb je die gemaakt en of verkoop je deze ook buiten de markt om? Liefs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wat prachtig allemaal! Ik wens jullie heel veel succes met de verkoop! En natuurlijk veel plezier. Groetjes en fijn weekend verder,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helaas is Hoogezand te ver anders was ik zowiezo langs gekomen kom namelijk uit Zwolle ,heb wel heel veel belangstelling voor je zakjes ,Mocht je die los verkopen zou je dan contact met mij op willen nemen vind ze zo leuk .

    Groetjes en een goede verkoop gewenst !

    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen