donderdag 15 november 2012

Lay-outs scrapweekend november 2012

Volgens mij val ik elk half jaar vreselijk in de herhaling, maar afgelopen scrapweekend was weer helemaal top. Heerlijk veel gebept, gelachen, met elkaar gehuild, getroost en gezorgd. Het was een mooi, emotioneel weekend, die ik me vooral zal herinneren als saamhorig. En oh ja, we hebben ook gescrapt :)

Heb nog 6 lay-outs weten te maken. Bijna allemaal gelift, maar vooral naar eigen inzicht opgefleurd en gescrapt, het was weer genieten met een grote G. Genieten dus!
















Lieve scrapgroetjes Frences

3 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg. Ik vind zowel de rustige / meer cas-versies als ze vollere / laagjes versies erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien je layouts er mooi uit! En zo te zien ben ook een grote fan van Jamie! "Me to"
    ! De laatste layout is helemaal super, vooral de tekst naast je foto!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen