zondag 28 oktober 2012

Kerstmarkt Martenshoek 14 en 15 december

Op 14 en 15 december is er een kerstmarkt in een winkelpand in het winkelcentrum van Martenshoek. Hier ga ik samen met mijn moeder twee dagen staan. Binnenkort meer informatie, maar wilde even laten zien dat ik al iets gemaakt heb om dan te verkopen, want op een kerstmarkt staan betekent natuurlijk ook dat je dan natuurlijk wel gescrapte kerstige projecten in je kraam hebt staan :)

In dit bericht laat ik wat cadeauzakjes in allerlei formaten zien, sommige simpel, sommige wat meer aangekleed.




Kerststemming terwijl de herfst in volle gang is, ach moet kunnen toch ;)



Lieve scrapgroetjes Frences

7 opmerkingen:

  1. De herfst heeft mooie kleuren, de kerst gezelligheid. Kerstkaarten maak ik het hele jaar door zelfs.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een gave dingen heb je toch weer gemaakt zeg!!
    Dat gaat vast als een speer verkopen :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave zakjes! Bedankt voor de inspiratie en succes op de markt! Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gedaan, ik zie het al voor me, een heel
    gezellig kraampje gaat dat worden met al deze
    leuke spulletjes !

    Lieve groetjes Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ontzettend leuk en mooi ziet dit er allemaal uit, dat wordt een groot succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke creaties. Ook ik ben al druk bezig met de voorbereidingen voor een kerstmarkt in mijn oude woonplaats. Alvast heel veel succes en veel plezier met de verdere voorbereidingen. Ik zal eens kijken of ik 15 december naar Maartenshoek kan gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk al die mooie verpakkingen!
    Veel plezier al vast met de Kerstmarkt!
    Groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen