vrijdag 21 september 2012

Vintage flesjes... op naar de volgende markt

In het dorp waar ik woon, Ter Apel, is elk jaar op de laatste zaterdag van september een grote jaarmarkt in het centrum, dit jaar op 29 september dus.
Hier ga ik, samen met mijn moeder, ook met een kraam staan. We hebben uiteraard nog leuke spullen die we vorige keer niet verkocht hebben, maar we hebben ook nieuwe spullen.

Ik ben nog volop aan het freubelen, met o.a. oude bakvormpjes en zit de hele middag al heerlijk aan de keukentafel met een kop thee, koekie en met de kaarsjes aan. Beetje in de herfststemming komen :)

Deze flesjes heb ik ook gepimpt voor de jaarmarkt en een vintage look gegeven.



Misschien tot dan?
Van de week laat ik nog wat andere projecten zien die daar dan te koop zijn.

Lieve scrapgroetjes Frences

7 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ik zou graag komen snuffelen op die markt, maar helaas ben ik verhinderd.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor..woon vlakbij je..misschien wip ik ff langs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeeey je bent er weer en hebt zo te zien niet stil gezeten :)
    Je flesjes zien er echt supertof uit!!
    Succes met de verkoop :)


    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Romantisch zijn ze geworden! Erg leuk. Heel veel plezier, hopelijk regent het niet!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettende mooie flesjes daar ben je zo van af...leuk!!!

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Frences,
    Wat schattige flesjes! Zo leuk! Inderdaad! Daar ben je zo van af!
    Fijne zaterdag de volgende week! He...Ter Apel is helemaal niet zo ver weg! Mijn over-grootouders hebben er altijd gewoond! Ben er dus wel bekend!
    Misschien kan ik even kijken. Dat zou leuk zijn!!

    Fijne weekend, groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg! Ziet er echt hartstikke gezellig uit! Komt precies net uit de vintage winkel!!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen