zondag 2 september 2012

Nieuwe producten voor de hobbymarkt in Sappemeer

Een tijdje terug vroeg mijn moeder of ik samen met haar op de hobbymarkt in Sappemeer wilde staan. Leek me reuze gezellig en zo kon ik mooi de producten voor www.handmadeby.nl in het echt tonen en nieuwe producten maken. Want scrappen is leuk, maar je huis stroomt soms over van alle projecten hihi. En heerlijk om creatief bezig te zijn, en er wellicht iemand anders nog blij mee maken ook.

Mocht je dus in of in de buurt van de provincie Groningen wonen, dan is deze hobbymarkt wellicht een aanrader:

Hobby- en rommelmarkt

Georganiseerd door de Vrouwen van Nu, afd. Sappemeer op
14 september 2012  van 11.- tot 17.- uur.

Locatie
Zalencentrum Brandpunt
Noorderstraat 27, Sappemeer

Mijn moeder verkoopt prachtige harten, kussens, vogeltjes en nog veel meer projecten van stof. Hieronder nog wat nieuwe producten die ik onlangs gemaakt heb.

Deze hanger met vogelhuisjes en een frame waar een grote foto achter geplakt kan worden.




Ook heb ik harten bewerkt met een mooie slinger met banners en de mogelijkheid om hier je eigen foto's tussen te hangen.


Labeldoosjes met mooie labels en lintjes heb ik ook versierd. Meerdere kleurstellingen.

Dit is de inhoud van deze labeldoosjes


En ik heb nog mijn eigen boek Kaartromantiek te koop, nu in de aanbieding en ook nog eens gesigneerd mocht je dat willen.

Tot 14 september?

Lieve scrapgroetjes Frences

5 opmerkingen:

  1. Heeeeeee, een inwoonster van (of bijna) Sappemeer? Dat is wel heel dichtbij, alleen op 14 september zit ik wat ver weg (Rhodos) dus dat gaat (helaas!) niet lukken..er komen vast meer van zulke initiatieven! Leuke dingen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou...is dat even leuk, ik woon in Sappemeer dus ik noteer hem op de kalender. Leuke dingen heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je weer mooie dingen gemaakt. Helaas is het voor mij niet echt in de buurt. Maar wellicht kom je wel is in de buurt.. en kan ik dan wel langs komen.
    Veel plezier en succes met de verkoop.
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Frences,

    Het is bij mij om de hoek! Zo dicht bij Delfzijl!
    Ik zal eens zien of gaat lukken? Volgens mij as vrijdag al?
    Hm...mijn werkdag met twee stagiaires, die de nodige begeleiding nodig zijn:(
    Is het een keertje dicht bij huis....
    Moet ik werken:(
    Ik wens jou en je moeder een hele leuke dag toe met een goede verkoop! Zo te zien moet dat zeker gaan lukken met al die moooie dingen.
    Groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie dingen heb je toch weer gemaakt!!!! Ik vind vooral de labeldoosjes zooooooo leuk. Heel veel plezier vrijdag en zeker weten dat jullie een goede verkoop zullen hebben, dit kan niemand toch laten liggen als ze jullie kraampje bezoeken.
    Liefs,
    helga

    BeantwoordenVerwijderen