vrijdag 28 september 2012

Geurzakje en cadeau-tube

Volgens mij had ik deze ook nog niet laten zien. Ook voor de verkoop van morgen.
Duimen jullie mee dat het een beetje droog blijft? Heb bijna alles al ingepakt en klaar staan, dus ik ben d'r klaar voor :)

UPDATE: Heb net gekeken waar ik sta en zo'n gave plek!! Dus voor wie me zoekt, ik sta tegenover de ingang van de Action, naast de bibliotheek. Tot dan

Zakjes met lavendel


Tubes voor weggeven van kleine cadeautjes of geld

Lieve scrapgroetjes Frences

7 opmerkingen:

  1. Mooi, met een hoog Eline-gehalte! I like!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morgen kom ik zeker even bij je langs. Duim voor jullie voor zon!! Veel plezier alvast, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier en succes met de verkoop! De zon gaat vast nog wel schijnen, ik duim voor je!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes, Frences! Het gaat wel lukken en met het weer ook, zo te zien! Tenminste...ik zit niet zo ver van je af en hier schijnt de zon volop!
    Ik vraag de zon voor je aan, hoor!
    Lieve groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je ook succes! je hebt mooie spulletjes dus het zal vast wel lukken

    BeantwoordenVerwijderen