zaterdag 1 september 2012

Eline's Huis agenda en mijn laatste bijdrage

De zomer is voorbij en wat hebben we een heerlijke vakantie gehad in Saarburg (Duitsland - Moezelgebied). Ben nu druk bezig met het vakantieboek, dus later zie je het resultaat hiervan.

Na mijn vakantie lag er bij thuiskomst de prachtige agenda van Eline's Huis in de brievenbus. Wauw, wat is ie weer mooi! De geweldige foto's, maar bovenal de vele leuke projecten maakt de agenda weer een topper.

De weekopmaak is ook al zo leuk gedaan, dus voor wie hem nog niet heeft, echt een aanrader!

Afscheid
Maar ik kreeg er ook beetje een triest gevoel van. Al bladerend en terugkijkend op al het moois dat ik gedaan heb met Eline/Marianne en het team van Eline's Huis, kreeg ik ook wel kriebels. Want nu betekende het toch echt wel dat ik mijn eigen beslissing weer tegen kwam. Ik heb voor de vakantie namelijk besloten om te stoppen met al het DT-werk dat ik deed. Don en Daisy, Your Zoap, maar ook het DT-werk voor Eline. Een hele moeilijke beslissing, vooral om Eline te moeten mailen... maar het is goed geweest zo. In de zomervakantie ook tijd genoeg gehad om na te denken of ik niet een hele stomme zet gedaan had (aaaarrgggh dacht ik soms, Frennie, wat doe je nu!!)....... Maar het niet meer hoeven werken met deadlines en mezelf niet steeds meer te hoeven uitdagen om nog eens weer wat anders te verzinnen met een kaart of ander project, het voelde ook wel als een opluchting.
Het ligt dus totaal niet aan het materiaal of aan de lieve mensen die bij Your Zoap of Eline zitten, integendeel, maar ik trok het zelf dus niet meer. En dan moet je soms voor jezelf kiezen... en jeetje, wat is dát moeilijk soms...

Maar ik was én blijf Eline's grooooootste fan, dus je ziet hier vast nog wel eens wat van haar producten voorbij komen :)

Lieve Eline,

Bedankt voor de super de SUPER jaren samen, we hebben al contact gehad, maar even zo; je bent een kanjer en je maakt prachtige dingen. Wat heb ik veel mooie momenten mogen beleven en dingen gedaan die ik never nooit niet voor mogelijk had gehouden. Ik, uit dat kleine dorpje in Groningen, maar ik heb het gedaan en wat heb ik veel geleerd, gelachen, kansen gekregen, prachtige mensen ontmoet, jou ontmoet :) en dromen verwezenlijkt. 


Bedankt, bedankt, bedankt!

Liefs mij xxx



Magazine scrapbookforum
Ook stop ik met het DT werk voor het magazine van het Scrapbookforum en ook het magazine zelf komt nog slechts een keer uit. Dit wordt een heeeeel speciaal nummer, maar daarover later nog meer.


Scrappen
Tuurlijk stop ik niet met scrappen, maar ik ga het vooral nu lekker voor mezelf doen, in mijn eigen tempo, met alle materialen dwars door elkaar heen gebruikt en heb al weer wat gemaakt wat ik deze week ga showen, dusse kom je nog eens weer langs?

Lieve scrapgroetjes Frences

10 opmerkingen:

  1. Hallo Frences,
    Allereerst: wat heb je weer een mooie bijdrage geleverd aan Eline's agenda, haar eerste agenda.
    Echt super!
    Dan wil ik zeggen, dat ik het heel dapper van je vind om voor jezelf te kiezen.
    Natuurlijk blijf ik je volgen, omdat ik ook fan ben van jouw stijl!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frencis,

    Soms moet je 'gewoon' echt voor jezelf kiezen, hoe moeilijk dit ook is.
    Er zal misschien heel even een rust/stilte ontstaan omdat de tijdsdruk eraf is, maar die zal je snelgenoeg weer een invulling kunnen geven. Ik wens je veel succes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Meis, ik vind het onwijs jammer dat je deze beslissing hebt moeten maken, maar ik begrijp het volkomen!!!! Valt niet mee om die knoop door te hakken. Je hebt er voor jezelf zeker goed aangedaan, en dat is toch het allerallerbelangrijkste! Maar ondertussen staan je mooie creaties toch nog maar wel even in de agenda, kunnen we nog zeker een heel jaar van je werk genieten :-). En niet alleen Eline heeft fans :-)....jij hebt ze ook :-))

    Liefs, Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de agenda nog niet, maar die gaat er zeker komen! Goed van je dat een knoop hebt doorgehakt, doen wat je zelf goed vind en in eigen tempo.
    Succes met al het moois wat je nog gaat maken.

    Groetjes Thea
    (ook oet Grunn'n)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. om te kiezen voor jezelf is altijd moeilijk, maar het is belangrijk om achter de keuze te staan die je maakt, welke dat ook is.
    succes en veel plezier in wat je doet/gaat doen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeg. natuurlijk blijf ik langskomen :D
    Je hebt een mooie eigen stijl die ik enorm waardeer!

    Geniet van alle dingen :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve lieve Frences, je bent een schat en je weet ik ben een GROOT fan van jou!!!

    Liefs je scrapvriendinnetje San

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Frences,

    jij kent mij niet, maar na het lezen van je verhaal moest ik even reageren.
    Dapper hoor om te zeggen, nee niet meer, nu ik, nu mijn eigen lijf en geest eens relaxing time geven!
    Heel veel plezier met alles wat ju nu gaat (kunt) doen, geniet ervan,

    creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik lees het nu pas eigenlijk. Ook een beetje door de drukte niet aan blogs lezen toegekomen.
    Ik herinner me jou beslissing nog om te stoppen met de crops. ook al zo moeilijk. Kan me voorstellen dat dit nog lastiger was om de knoop door te hakken. Maar inderdaad, tijd om voor jezelf te scrappen, zonder MOET NU KLAAR ZIJN, NU... is ook wel lekker he. Heb zelf nog twee groepjes en het is goed zo.
    Heel veel succes met wat je nu allemaal gaat doen. Crea blijf je he.
    Groetjes
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen