vrijdag 27 juli 2012

Voorbereidingen hobbymarktverkoop

Lang geleden dat ik gepost heb, maar ik heb al tijdje gezondheidsklachten en ontdekte paar weken terug dat ik een aangeboren heupafwijking heb, heupdysplasie heet het. Volgende week krijg ik, van de orthopeed, te horen wat ik aan de pijnklachten kan doen, maar jeetje, wat kan zoiets je leven beheersen. Ook niet heel veel geknutseld, maar gelukkig heb ik de knutselmood weer te pakken. Want ook al zijn er dagen dat ik nauwelijks kan lopen, mijn handen doen het gelukkig nog ;)

Ben druk bezig geweest met leuke projecten te maken voor een hobby- en rommelmarkt waar ik met mijn moeder ga staan op 14 september in Sappemeer (Groningen). Hieronder enkele van die projecten. Ook zullen een aantal van deze (of nieuwe) projecten binnenkort te koop zijn op www.handmadeby.nl 

Cone
Deze cone maakte ik met muziekpapier, leuk om allerlei stempels voor versiering te gebruiken en te vullen met bijvoorbeeld gipskruid of lavendel.



Ik wil je versieren
Ook heb ik een aantal mooie houten dozen gevuld met allerlei attributen om zelf cadeautjes leuk in te pakken of zelf labels te maken. Heb er vier van en dit is de "roze doos". Handig voor mensen die niet zelf allerlei spulllen in grote hoeveelheden willen aanschaffen.




Heb zelf nederlandstalige tekstbannertjes gemaakt die op de labels gebruikt kunnen worden.


Een aantal labels zijn bestempeld met mooie stempels.



Muziekpapier mag natuurlijk ook niet ontbreken, evenals leuke klei-elementen.


Knopenkaarten heb ik samen met mijn dochter Cindy gemaakt, ze vond het erg leuk om te helpen en we hebben ze zo opgeplakt dat mensen ze er makkelijk van af kunnen halen als ze een knoop nodig hebben.


Een mini-hangertje met vintage tafereeltje was erg leuk om te maken, hier wil ik denk ik nog een paar van maken.


Geen idee wat mensen willen en gaan kopen, maar wat heb ik een lol met het maken van deze projecten. Ook nog een aantal tags-setjes gemaakt, maar die toon ik een andere keer.



Lieve scrapgroetjes Frences

7 opmerkingen:

  1. leuke spulletjes allemaal hoor!

    en sterkte met je gezondheid! tja wat kan dat je leven beinvloeden he?!

    Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Everything looks so beautiful, have a happy weekend :)

    Bee happy x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoii Frences,

    mooie en leuke ideetjes!!! Veel plezier met verkopen je komt vast met lege handen terug!
    Sterkte he!!!

    Liefs San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk leuk leuk allemaal!! beterschap en sterkte met je heup!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pijn vreet energie...veel sterkte !Gelukkig heb je weer zin en afleiding gevonden,wat mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dingen heb je gemaakt hoor!
    Sterkte met je heup/pijn/last, herkenbaar, heel vervelend. Hopelijk komt het helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een toffe dingen heb je gemaakt zeg!!
    dat wordt vast een succes :)
    sterkte met je pijnklachten, hopelijk kun je een beetje van je vakantie genieten!

    groetjes
    vera

    BeantwoordenVerwijderen