zaterdag 9 juni 2012

Scrapkampioenschap Creabest

Al een paar jaar organiseert Creabest het scrapkampioenschap. Allemaal leuke opdrachten en je kunt er ook nog een leuke prijs mee winnen.

Heb nog nooit mee kunnen doen, vanwege deadlines, maar aangezien ik geen deadlines meer heb (daarover in een volgend blogbericht meer), doe ik dit keer ook mee. Weet niet of het me lukt vol te houden, elke dag in juni een lay-out is natuurlijk niets niks, maar het is zooooo leuk om mee te doen.

Ga straks dan ook lekker weer aan de scrap, maar hierbij drie van de projecten die ik tot nu toe af heb :)

Jij (embossing)
Voor deze opdracht moest je op je lay-out embossen. Ik had nog een houtstructuur texture plate liggen, dat kwam goed van pas op deze lay-out.


In de Ariadne (doilies)
Voor deze opdracht moest je vijf doilies gebruiken. Aangezien ik verslaafd ben aan doilies voor mij natuurlijk heerlijk scrappen :)


Samen (lelijk papier)
De eerste opdracht was een leukerd, je moest met papier wat je lelijk vindt en nog steeds had liggen een mooie lo maken. Ik had deze vellen nog steeds liggen, op zich vielen me de kleuren nog wel mee, maar met doe grote bloemen en het vele groen, was dit papier niet mijn favoriet (waarom ik het dan ooit gekocht had? hihihi). Maar al scrappend en door toevoegen van details, kant en leuke rub-ons van de Action, ben ik toch wel erg blij met het resultaat.


Begin is er, straks lekker verder :)

Lieve scrapgroetjes Frences

3 opmerkingen:

  1. wat een aparte opdracht met lelijk papier haha, de beide LO's zien er prachtig uit. Maar wel een marathon zeg elke dag een LO! ik zou het niet kunnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elke dag? Dat is knap (-: Veel succes!!!
    Je LO's zijn leuk geworden, vooral de tweede is mijn favoriet. De opdracht van lelijk papier is wel apart... Met de zwart-wit foto heb je dat goed opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf allemaal zeg!!! En idd, wat een grappig opdracht met dat leijke papier, knap dat je je daar toe hebt kunnen zetten en hij is nog superleuk geworden ook! (En toch weer heel andere kleurtjes dan je misschien normaal zou gebruiken)
    Maar dolies... zou voor mij ook geen straf zijn (maar volgens mij zitten wij zowiezo aardig op één scrap-lijn qua kleurtjes en materialen!)
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen