zondag 17 juni 2012

Meer lay-outs voor scrapkampioenschap Creabest

Deze week maar 1 avond kunnen scrappen, maar gelukkig gisteren en vandaag heerlijk wat lay-outs kunnen maken. Daarom weer een aantal te showen :)


Deze was voor de opdracht kleurverloop (ombre)

Verhaal waarom ik zo blij kijk terwijl het regent, komt op de andere helft die ik nog moet maken. Deze spreuk is in elk geval een van mijn favoriete.


Deze lo was naar aanleiding van een sketch. Hoort bij een andere lay-out die ik al eens gemaakt had, eindelijk weer eens een spread af.


Voor deze lay-out moest je zes foto's gebruiken. Gebruik graag 1 grote foto op mijn lay-out, maar met meerdere foto's scrappen blijft toch ook wel erg leuk om te doen.



Veel journaling gebruiken was de opdracht. Voor mij geen straf, want ik doe dit graag. Nu expres wat meer gedaan en geprobeerd de tekst ook als decoratie-element te gebruiken.


Verf / mixed media gebruiken was de opdracht die bij onderstaande lay-out hoort. Ook weer paar doilies gebruikt, want bij zo'n heerlijke roze en romantische lay-out mogen die natuurlijk niet ontbreken ;)


Ik ga weer lekker verder aan de scrap, hopelijk van de week nog weer paar lay-outs te showen.

Lieve scrapgroetjes Frences

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer prachtig! Je hebt een wolkje bij mij achtergelaten. Ik bewaar hem voor betere dagen :-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave layouts heb je gemaakt, vooral die blauwe vind ik cool :)
    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen