zondag 3 juni 2012

Brocante flesjes

Tijdens een heerlijke zaterdag, waarin ik samen met een vriendin een fair en brocante winkeltjes heb bezocht, kwamen we tijdens de reis ook nog een kringloopwinkel tegen. Dat vinden we ook leuk, want er is daar altijd wel wat moois te vinden voor leuke prijsjes.

Ik vond daar deze drie flesjes:



Heb ze goed schoongemaakt en laten drogen. Ondertussen leuke afbeeldingen op internet gezocht en die op canvaspapier geprint. Uitgeknipt en me lekker uitgeleefd met kant, embellishments en bloemetjes.


Zo heb je voor een paar euro een hoop vintage in huis :)

Paar details:




Lieve scrapgroetjes Frences

12 opmerkingen:

  1. Hey overbuuffie,

    Mooi doan wicht, neem mien vrouw nog mor es met.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is echt een super geworden zeg erg leuk !

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, heel erg leuk geworden!! Wat een leuk idee!

    Groetjes, Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoii lieverd,

    echt super mooi zeg!!! Wat een gaaf idee!!! Hoe kom je er toch altijd weer op?!! Ik had ook beter naar de kringloop kunnen gaan had me vast wat centen gescheeld,hahaha! Maar het was een mooie fair en een mooie dag wb het weer. Dus we mogen niet klagen! En zo dichtbij he...hahaha!
    Liefs San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi deze flesjes! en je gelooft het niet maar bij het omspitten van de tuinheft mijn man twee hele mooie flesjes gevonden helemaalvolmet aard,ikben ze aan het schoonweken, en dan kunnen gepimpt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die zijn echt heel erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat super leuk geworden zeg!
    echt heel gaaf!
    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk Frences! Ben ook dol op kringloop(vondsten)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk en ze passen zo mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Frences,
    Ja...leuk is dit altijd, he?
    Van iets heel erg goedkoops iets heel erg moois maken! Super zijn ze geworden!
    Ben er ook dol op!
    Heb gisteren net een koffiemelk flesje opgepimpt! Zal hem ook een dezzr dagen even bloggen!
    Groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige flesjes zijn het geworden, ik vind de labels echt schitterend!
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kijk, dat is nou iets waar ik vrolijk van word! Oude flesjes recyclen en ze er dan zo uit laten zien, super toch? Ik kan me goed voorstellen dat ze een mooi plekje krijgen :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen