zaterdag 5 mei 2012

Lekker aanrommelen...

...dat is wat we deze vrije week van de meivakantie hebben gedaan. We hebben bovenop de plek waar Kiara ligt begraven een heerlijke "kruiden- en mijnlievelingsbloemen"tuintje aangelegd. Waar hij ligt, staat een blauwe hortensia en er komt nog lavendel bij. Iedereen trouwens nog heel erg bedankt voor de fijne warme reacties. Het doet soms nog erg pijn en op de vreemdste momenten kan ik hem en Pumba zomaar ineens verschrikkelijk missen. Laatst nog in de supermarkt bij de afdeling kattenvoer. Ik ging er met tranen in de ogen en pijn in mijn hart snel langs, pfff...

Maar goed, het leven gaat door zeggen ze dan en we hebben ons best gedaan om te genieten afgelopen week. Daphne en ik hebben tijdens een warme Koninginnedag lekker op een grote vrijmarkt rondgestruind. 's Middags hebben we in de tuin doorgebracht met vrienden en een spontane bbq, heerlijk. Rest van de dagen ook flink opgeruimd en in de tuin bezig geweest en ik heb ook nog een middag weten te scrappen.

Dit is de lay-out die ik maakte:


Enkele details:



Uit een oud woordenboek scheurde ik de bladzijde waar hart op stond, maar rechtsboven stond zomaar een zinnetje over: "in het hartje van den zomer"... toevallig kwam dat even mooi uit.


Vrijmarktvondsten

Ook mijn vrijmarktvondsten vonden een mooi plekje in huis.




Dit vogelkooitje was de vondst van de dag hoor. Was er direct weg van, heel fragiel hout en mooi zacht wit. Ook zat er nog een klepje in dat open kon, dus ik heb er heerlijke zeepjes in gedaan. Helemaal blij mee!! (en mevrouw die hem verkocht, u bedankt dat u er maar 1 euro voor vroeg)




Zo ziet de vensterbank in de erker er momenteel uit, in mijn favoriete kleuren <3


Ook vond ik deze prachtige kan, ook helemaal blij mee.


Deze dame hieronder is trouwens geen vondst, maar een cadeautje van mijn schoonouders voor ons huwelijksjublieum. Heb voor deze jongedame ook een mooi plekje gevonden. Heerlijk dit aanrommelen toch.



Geniet van het VRIJ zijn!! Mooi dat het kan, in alle VRIJHEID!!

Lieve scrapgroetjes Frences

4 opmerkingen:

  1. ja ik kan me je verdriet goed voorstellen...
    en die zeep in die vogelkooi vind ik fatastisch, want een vogel in een kooi vind ik vreselijk zielig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwwwww Frences, die kooi...................mooi!!!!!
    Lekker om zo een paar dagen aan te rommelen, je was er wel aan toe.
    Ook een mooie Lo bdw :-)

    Geniet nog even van het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snap best dat je tranen in je ogen krijgt bij het kattenvoer,twee schatten kwijt binnen korte tijd...dat doet heel veel met je !
    Je hebt een gave kan gevonden..wat een mooie kleur !
    En je lo is ook weer prachtig....jammer dat het bij mij niet in 1 middag lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve schat, wat een prachtige kooi en die kannen. Mag ik een keer mee op struin op die vrijmarkten van jou??? Super gewoon je hebt er weer mooie stillevens van gemaakt!!! Heerlijk zo aanrommelen!

    Liefs San

    BeantwoordenVerwijderen