vrijdag 11 mei 2012

Het Scrapbookforum-magazine nummer 22 is uit!

Met al die Holland feesten in ons achterhoofd zijn we gaan scrappen in rood wit blauw! Daarnaast moest het Designteam zelf bloemen maken en die verwerken op een kaart. Er zijn zoveel technieken hiervoor te vinden op internet, maar in het magazine dus alvast een paar voorbeelden met daarbij hoe ze gemaakt zijn.

Dit is de voorkant van het magazine en hij is hier te downloaden:
http://www.hetscrapbookforum.nl/magazine.htm



Zelf mocht ik met de hoofdkleur blauw scrappen en dit is mijn bijdrage aan het magazine:



Details:



Ook maakte ik deze zomerse kaart met bloemen van kant.


In het magazine vind je de werkwijze voor het maken van deze bloemen.



Veel plezier met het bekijken van al het andere moois!

Lieve scrapgroetjes Frences

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachtig uit, Frences!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frences

    Ik ben zo vrij om maar even hier een berichtje te plaatsen.
    Dat mooie magazine kan ik momenteel niet bekijken want ik krijg helaas al een paar dagen de reactie dat deze webpagina niet weer gegeven kan worden, net als het forum trouwens.
    Ik hoop niet dat dit een lastig probleem is, want dan zou het wel eens ten koste kunnen gaan van heel wat vrije tijd.
    Groeten Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja daar heb ik ook steeds last van en denk ga hier kijken of er wat van bekend is
    Hopenlijk is het niet te veel werk voor je
    Gr natasja bos

    BeantwoordenVerwijderen