vrijdag 13 april 2012

xxxjes uit Holland

Geïnspireerd door het boekje Liefs uit Holland van Inge Blom (ontzettend leuk boekje!!), tezamen met een mooie stempel van Don en Daisy maakte ik deze kaart voor het blog van Don & Daisy. Want de maand mei is voor een mij een maand van rood wit blauw. Van deuren weer open en van een heerlijke grote schoonmaakronde. Daarom heb ik een stempel van Don en Daisy gebruikt, waar zij knus tussen de schoonmaakspullen alleen aandacht hebben voor elkaar.



Lieve groetjes Frences

10 opmerkingen:

  1. Echt een hele leuke kaart! Ik vind het leuk dat er zoveel te zien is op jouw kaart, maar dat er toch nog witruimte gelaten is. En al die lintdetails zijn ook helemaal te gek!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje is dit geworden,
    je kan een hoop kanten op met dat Holland boekje!
    Een goed en gezellig weekend.
    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gedaan zeg! Ik hou zo van deze papiertjes... Als ik dit zie wil ik er ook weer mee aan de slag.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor je lieve compliment! Ben weg van je kaart!! Heel fijn weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach...wat een schattig stel is het toch!
    En ja...het lijkt wel of het inderdaad de rood-wit-blauwe tijd is op dit moment!
    Ik heb ook een kaart met doosje geblogd!
    Fijne weekend, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super wat een leuke kaart en wat en gaaf afdrukje ook, en de layouts hieronder zijn allemaal prachtig.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje, heerlijk hollands en wat een snoezig stempeltje!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superleuk! krijg helemaal zin om 'm te liften! vind de tags zo leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben wat aan het bloggen , kwam zo op je blog en zag deze super mooie kaart, wat is die mooi en lief.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen