zondag 1 april 2012

Een nieuwe start...

Na een lange tijd goed nagedacht te hebben, heb ik besloten om alle berichten maar te verwijderen. De teksten heb ik voor mezelf bewaard, zodat ik altijd nog kan nalezen / nagaan wat ik allemaal geblogd had.

Maar nu dus een frisse start. Daar hoorde voor mij ook een nieuwe look-and-feel bij. Dit blog gaat voortaan ook niet meer alleen over scrappen of kaarten maken, maar ook over andere fröbelprojecten van mij, zoals haakwerkjes, homedecoratie, mooie foto's, alles waar ik mij creatief gezien vooral mee bezig houd en waarmee ik anderen probeer te inspireren.

Mijn lay-outs en andere gemaakte projecten ga ik op mijn pagina van Pinterest plaatsen. Dus mocht je nog eens willen bekijken wat ik allemaal gemaakt heb de afgelopen jaren, dan zou ik hier af en toe eens gaan kijken:


Beginscherm Pinterest

Ik ga nog even door met mijn blog vervolmaken en vanavond of morgen zal ik mijn lay-outs plaatsen die ik gemaakt heb tijdens het scrapweekend van vorige week.
Want naast dat het een geweldig weekend was vol met heerlijke gesprekken in de zon, buiten lunchen, kletsen, lachen, wakker blijven, Latte drinken en Oreo's eten, heb ik 7 lay-outs weten te maken.

Tot snel weer en heerlijk om weer in blogland te zijn!

Lieve groetjes Frences

4 opmerkingen:

  1. ow gelukkig ben je daar weer :-).
    Ik mis wel heel erg het gefreubel met elkaar.
    Volgens mij ligt er een heleboel post van mij bij jou!!! Natuurlijk kijk ik vaak op Pinterest, dat wordt ondertussen ook een must!
    groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent met je blog!! Heb je je man goed uitgelegd wat hij voortaan NOOIT meer moet doen :-)
    Veel succes met je "nieuwe"blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad fijn je weer terug te hebben.... je tweede blog Frences @ home ben je daar helemaal mee gestopt !? Want dan haal ik die uit mijn favorite blog lijst. Ik hoor het wel ; )

    Knuff Corianne

    BeantwoordenVerwijderen